söndag 16 januari 2011

Vecka 37 - 28 dagar

Upplagd av Amy kl. 07:54
Vecka 37

Befinner mig nu i vecka 37, slutspurten. För min del är bebisen välkommen när som nu. Men jag mår faktiskt bättre nu igen och har inte lika ont som jag hade. Så jag kan nog överleva hela vägen om den hellre vill det ;).
Har fått sova bra de senaste nätterna och känner mig hyfsat pigg och glad. Sen att bebisen trycker på allt och gör allt lite jobbigare att utföra ja det hör väl till. Jag älskar trots allt att ha magen och kunna ligga och känna på hur den lever rövare där inne, så mysigt.
Men jag är så nyfiken på vem det är som gömmer sig där, önskar jag kunde få se bara snabbt!

Funderar mycket över hur denna förlossningen ska se ut och hur allt ska lösa sig med barnen. Kommer det gå lika fort som innan? Kommer jag hinna få någon som passar pojkarna?
Ja många frågor är det som rör sig i mitt huvud just nu. Även om jag vet att det säkert löser sig så gillar jag inte att inte ha en aning om någonting.
Men inom snar framtid vet vi :) Även om det är 5 veckor kvar så går det trots allt fort!!

4 kommentarer:

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Så liten och nätt mage, jättefin :)

Elin sa...

Jag har hört att vissa får igångsättning pga snabba förlossningar.
Jag hade inte hunnit in om vi väntat på min mamma som bor 30 min bort, vi har turen att syrran bor på samma område som oss så hon kom över innan mamma kom. Har ni ingen granne eller så ni litar på som kan komma över innan barnvakten kommer?

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

gosemagen. Tycker det gått så otroligt fort och nu är det bara 5 veckor kvar. Ser fram emot det med stoor spänning! Massa kramar

stina sa...

vilken fin liten mage fast det är i slutet, själv tyckte ja jag var gigantisk i slutet å gissar att det blir så även denna gång ;P.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea