onsdag 26 januari 2011

En enkel magsjuka, tror jag

Upplagd av Amy kl. 14:00

Verkar som att både jag och Elliot klarar oss utan att bli smittade. Ja man vet aldrig men idag är hela familjen pigga och glada.
Alla äter som vanligt och har sovit hela natten utan problem.

Skönt om det var så lätt ändå. Ägnade hela dagen igår åt tvättmaskinen och det slutade med att proppen gick klockan 23 på kvällen mitt i en maskin och torktumling. UNDERBART, not.

Fick ta mig ut i mörkret och byta alla proppar för att se vilken det var. Till slut så kunde jag tvätta vidare.

Idag har vi tagit en härlig promenad med barnen i vagnen, skönt för oss alla med lite frisk luft. Nu är vi strandade i soffan framför en film, Toys Story 3 såklart (vilken annars ;)

1 kommentarer:

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Så jävla trött på den skitfilmen!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea