fredag 28 januari 2011

Chokladparadis

Upplagd av Amy kl. 11:21
Elliot började sin dag med att direkt efter att han fått rena kläder på sig klättra upp på ett bord och få ner en aladdinask som stod där.
Tog med den in i sitt rum och tryckte in alla resterande bitar i munnen på en och samma gång.

Detta resulterade i en fullproppad mun som varken kunde tugga eller någonting. Chokladen smälte och rann ut över hela honom, sängen, mattan, golvet, gardiner, leksaker. Ja allt som kom i hans väg.

Oliwer kom till mig och sa att Elliot hade choklad runt hela munnen och ja det kan man ju lugnt säga att han hade.

In med ungen i badrummet, rensa ut munnen, tvätta hela honom och av med kläderna som nu måste tvättas.
Han var inte särskilt glad på mig så han inte fick äta upp sitt fynd.

Nu har jag sanerat mattor och allt som ändrat färg till brunt. Och aj min rygg säger jag bara! Inte ultimat att stå i konstiga vinklar och skrubba i min position märker jag.

Tack älskade son för denna härliga start.... (tyvärr hans ingen bild tas, skulle ju nästan vart kul att ha nu i efterhand. Fy sjutton vad han såg ut.)

5 kommentarer:

emmavictoriia sa...

Sv: Ja, sällan man känner sig utvilad nu, så det var skönt att kliva upp idag!! :) Vi bor i mittensverige, ute vid kusten (strax norr om Hudiksvall).

Malin - Mamma till Alice & Lowe sa...

Hahaha busunge!! :D

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Haha så det kan gå ;)

Hannele - mamma till 2 pojkar sa...

Svar:
Tack så mycket! :)

Trevlig helg!

Stina sa...

Åh nej, vilket tungt sätt att börja dagen på... Uffa. Hoppas helgen blir bra!!! KRAM!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea