tisdag 25 januari 2011

Inga planer blev till att sitta här

Upplagd av Amy kl. 10:44

Hade inga direkta planer för vad vi skulle hitta på idag. Kanske gå till öppna förskolan eller något liknande som det brukar bli.

Men jag vaknade av att David kom hem från jobbet och var magsjuk. Gick in till barnen och såg att även Oliwer spytt ner sängen så ja det där med inga planer blev till att sitta här hemma utan att göra någonting alls, ofrivilligt.

Kan ju alltid hoppas att jag har samma tur som jag brukar ha när familjen är magsjuka. Jag är den som får ta hand om alla men brukar aldrig bli smittad själv. Hoppas hoppas så även denna gång.

Elliot har inte spytt han heller. Kanske ska ta och sätta mig med honom på balkongen så kan vi sitta där i 48 timmar :P.

Just nu lugnt, hoppas det fortsätter på det viset!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Då får vi hoppas att "Vincent" väntar med sin ankomst i 48 timmar, minst! :D Kram Tinna

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Hoppas ni slipper och att de som är drabbade blir friska fort! massa kramar

Fia sa...

Usch då! Hit har den hittat också =(

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Men usch då :( Hoppas du och Elliot håller er friska!

Fia sa...

Tack =)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea