måndag 17 januari 2011

Jävla handbolls skit!!

Upplagd av Amy kl. 11:30

Suck jag blir så trött på denna handboll som tar upp heeeeela kvällarna på tv. Kan dom inte sända sånt där på speciella kanaler...

Gick in och kollade tablån för 4an ikväll... Ser den lockande ut för en som är totalt ointresserad av handboll eller?

19:30 Halv åtta hos mig
20:00 Studio: Handbolls-VM
20:10 Handbolls-VM
20:55 Studio: Handbolls-VM
21:00 Handbolls-VM
21:50 Studio: Handbolls-VM
22:00 TV4Nyheterna och vädret
22:25 TV4Sporten
22:35 Lokalt väder
22:37 TV4Vädret
22:40 VM After dark

Och inte nog med det så hittade jag ovanstående bild på tv4as hemsida, grrrrrrrr.... Där rök måndagens tv planer!

7 kommentarer:

Malin - Mamma till Alice & Lowe sa...

Men åhhh!! Vad störande!

Hannele - mamma till 2 pojkar sa...

Svar:
Haha ja det har han verkligen xD men det är ju sant han är ju nyfiken som liten klump :D

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Jävla handbollshelvete!! Skaffa egen kanal!!!

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

tyckte också det var oerhört trist att de inte går idag. Ser alltid fram emot det på måndag kvällarna:)

Linda Olsson sa...

USCH så tråkigt! Jag hatar såna dagar, inte ett dugg att se på tv :(

Tack så mycket för din kommentar! Jag måste säga detsamma! ;) Och grattis till grav!
Kram!

donken sa...

det blev topmodel för min del där istället. sen var det ju det okända, och medium på 4+. men hann se nån glimt av en byggandes (??) pernilla wahlgren med simon o thomas. lustiog syn, må jag säga :P

tack så mycket! :) brukar du ge bort alla hjärtans kort? vill du ha nåra? :)
pöss

Anonym sa...

Nog för att jag gillar handboll, men inte när det stör mitt favoritprogram! :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea