söndag 16 januari 2011

Tacksam för alla nära och kära

Upplagd av Amy kl. 08:46
Jag är så tacksam för alla nära och kära som så snällt ställer upp för mig och passar barnen och hjälper till.
Idag ska jag och David åka till Ullared och köpa allt vad man måste ha inför en bebis ankomst (då jag inte har något kvar sen pojkarna). Min mamma och pappa skall passa pojkarna under tiden och det är så mycket värt.
Att bara få den tiden ensam tillsammans med David känns som största vinsten på lotto. Vet inte om ni förstår hur mycket det betyder att ibland få komma iväg bara vi!

Sen har vi mina svärföräldrar som alltid ställer upp när det behövs. Passar barn, hämtar barn och umgås med mig när David jobbar :).

Ni är guld värda allihop! Speciellt nu på slutet av graviditeten då jag är extra trött och lite avlastning är guld värt!

Ni är bäst! Hoppas ni vet det <3<3

3 kommentarer:

Annie sa...

Skönt att du har sånna som ställer upp, precis som du säger är det guld värt.
Hoppas ni får det bra i Ullared!
Kram!

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Så härligt att ha dem som ställer upp :)

zasata sa...

Vad skönt!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea