lördag 29 januari 2011

Helt obegripliga fakta!

Upplagd av Amy kl. 20:53
Idag är det exakt 2 veckor kvar till beräknat datum för förlossning. Två veckor. Med andra ord max 5 veckor kvar tills bebisen garanterat är här!

Jag har gått in i vecka 39. Kan inte på något sätt förstå när jag kom till vecka 39!

Läser man fakta om vecka 39 så står det att bebisen nu mera är helt färdig och redo att komma när som helst.
Ganska ofattbart om ni frågar mig.

Jag känner mig fortfarande väldigt liten. Inte alls som att jag är i slutet och att detta är allt? Så jobbig är inte magen. Ont i bäckenet har jag och svårt att sova har jag också. Men att detta var allt? Nä det har jag inte fattat.

Vad ska man göra för att förstå!?

2 kommentarer:

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Föda för att förstå? ;)

Elin sa...

Det har gått otroligt fort för dig att komma till v 39 :) Spännande att se vad det är för en liten.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea