lördag 15 januari 2011

Trevligt besök till oss alla

Upplagd av Amy kl. 19:56
Ebba och Oliwer. Det är dock ett tag sen men dom är lika söta än idag :).
Ikea april - 08


Sara och hennes söta barn Ebba och Leo kom och förgyllde vår tillvaro idag! Så kul att ses då vi inte ses så ofta längre :(. Blir lätt så när man jobbar/pluggar och allt vad vi gör.

Men det är kul när dte väl blir av. Både Oliwer och Elliot (och jag) fick kompisar i samma ålder. Perfekt :).

Tog dock inga bilder idag så jag fick titta igenom de bilder jag har sen förr. En hel del vi gjort ihop! Tänk vad tiden går fort. Våra stora är ju redan 3,5.
Lekte och hade skoj gjorde dom iaf en massa, och fika såklart :)

Nu har jag precis lagt barnen som var bra trötta efter dagens bus och nu blir det soffläge för mamman i väntan på David!

2 kommentarer:

zasata sa...

Ååå vad länge sen det var! Ja mycket skoj har vi hunnit med, och mycket skoj kommer att komma. Jag drömde ju om att förlösa dig, och hur jag skulle ringa ambulans idag..

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Roligt för er att ses och en jättemysig bild på sötnosarna:)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea