lördag 8 januari 2011

Godmorgon

Upplagd av Amy kl. 11:00

Känns som det är måndag idag.. Vart ledig hela veckan och idag har jag vart i skolan..
Ännu en tenta avklarad och snart är jag i mål för denna terminen och därmed mammaledighet!
Urtrist väder ute och jag längtar till den tiden som kortet ovan är taget. Tänk när man bara kan sätta på barnen en tröja och gå ut, lovely!

Nu sitter jag på bussen på väg till mina föräldrar där barnen är, David jobbar.

Framme om 50 jobbiga minuter. Bakom mig har jag en afrikansk kille med hörlurar på som sjunger sin musik i högan sky och där emellan hostar han och harklar sig så hela bussen hoppar till varje gång.. Suck!
Just nu saknar jag mina hörlurar som befinner sig HEMMA!

3 kommentarer:

zasata sa...

Ja gudvadjag längtar till vår!

Eva sa...

Åhh! Jag längtar också till tiden då man slipper vinteroverall!

Anonym sa...

Ja, åh vad man längtar! Fast nu har det iaf vänt åt rätt håll - det är tacksamt! :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea