onsdag 12 januari 2011

12 Januari - en månad kvar

Upplagd av Amy kl. 09:50
Snart ses vi på riktigt min efterlängtade lilla trea!

Idag är den 12 januari!! Om en månad är det 12 februari och därmed mitt BF datum. Just nu hoppas jag inte alls att jag ska behöva gå så länge för det värker och gör ont mest överallt. Men det är ju verkligen inte lång tid kvar!

Inatt har det kommit massa snö igen. Så vackert. Det är vitt överallt, alla träd ser sagolika ut. Hoppas dom hinner ploga lite bara innan barnen skall hämtas.

Jag har det ganska lyxigt idag. David lämnade barnen på vägen till jobbet imorse. Tack älskling, det underlättar!
Kunde med andra ord gå och lägga mig efter att dom åkt vid 7 och fick sova lite till (bäst jag kunde iaf för det gör ont att ligga ner).

Nu kommer dagen bestå av plugg.. Får väl se om jag ens tar mig ur sängen haha...

Ha en fin dag i snön alla!

Glöm inte att vara med i min lilla ankomst tävling här!!

6 kommentarer:

Josefin sa...

Verkligen nära nu, spännande! :-)

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Åhh spännande!!

zasata sa...

Ååå så mysigt..!

Jag hittade dom på rea så sen kommer barnen ha fina sängkläder :)

donken sa...

ooow jaaaah visst är det skönt. i see the light. men det går ändå fööör jäkla långsamt. inge kul o ha ont överallt jämt o ständigt, fan. :/
28 dagar kvar nu idag för min del. fyfan så långsamt det gåår.. haha. pösss. :)

W - ung 3barnsmamma & Fotograf. sa...

det kommer gå snabbt tror jag! du har ju barn sedan innan, men du visste inte vad detta var för kön va?
kram

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

såå himla spännande:D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea