måndag 17 januari 2011

Känner mig så lat!

Upplagd av Amy kl. 10:39
Hemma med barnen idag. Är ju numera, från och med idag, mammaledig så nu blir det mycket hemmatid och mindre dagmamma för killarna.

Hade tänkt gå till öppna förskolan idag men jag är såå trött. Gick upp vid 9 när barnen vaknade och gav dom en flaska välling. Sen la vi oss i min säng och myste framför tvn igen. Rätt som det var så blev klockan mycket och jag är fortfarande lika trött. Har inte alls någon lust att stressa upp och iväg för att hinna till öppna idag.
Nä det får bli en fortsatt slapp morgon utan stress. Känner mig dock otroligt lat och tråkig som inte roar mina barn bättre.
Inte lätt att sova dåligt, vara höggravid och leva upp till den mamman jag vill vara.

Får bli en promenad med lekplats i eftermiddag i stället. Det är ju trots allt plusgrader idag och lekplatserna börjar väl komma fram under snön. Blött men kul för barnen :)

Hoppas på en piggare dag imon så vi kommer någonstans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Barn dör inte av att ha tråkigt ibland. Och de blir glada över att ha en dag med mamma! Kram Tinna

zasata sa...

Dom njuter nog av mammatid i stället, ta vara på dom små nu, snart har du en till.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea