tisdag 11 januari 2011

Tystnad utan bus?!

Upplagd av Amy kl. 13:55
Min busiga lilla Elliot

Lyckades sätta barnen i vagnen och gå (läs halka) bort till dagmamman förut. Det var första gången på 3 veckor som dom kom dit. I tre underbara veckor har vi bara vart hemma och busat och haft det mysigt jag och mina älskade pojkar. Nu är det denna veckan som är lite hektisk då jag har min sista tenta på lördag men sen ska jag bara ha mina små älskade hemma massa och göra allt det där jag velat göra men inte hunnit!!!
Oliwer var väl inte helt glad i att bli ivägskickad hemifrån idag. Han ville vara hemma och plugga han med sa han.

Men väl där så sprang dom båda in och hann knappt med att vinka till mig.

Måste säga att det är en väldigt konstig känsla att sitta här i soffan med en bok och inte behöva bry sig om något! Det är tyst, ja verkligen helt tyst. Jag behöver inte fundera på vad Elliot hittar på för bus även om det råder tystnad. Tystnad är ju vanligtvis = bus på hög nivå.

Jag kan sitta här och göra vad tusan jag vill. Känns helknäppt. Men kanske dte min kropp behöver nu de sista veckorna. Jag är verkligen jätte trött konstant. Sover knappt om nätterna, får bara ont överallt.

Nu har jag just ätit lite mat och nu skall jag åter bädda ner mig i soffan och läsa (och vila höfterna som gör grymt ont efter den hala promenaden på 1 h). Bäst att vara i form snart igen så barnen skall hämtas!

kram på er!

8 kommentarer:

Annie sa...

Jag tror verkligen det är precis vad du behöver innan förlossningen och lilla bebisen anländer! :)
Kram

emelie sa...

Ja, det är skönt! Men han har ju varit där i princip varje dag sen han föddes och lämnat och hämtat syrran! :) Så han kände ju redan till personal, barn och lokal! Underlättar en hel del!

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Gött med tre underbara veckor, vi hade tre trotsiga, skrikveckor där de ville till dagis ;) haha. Underbart nu när de är på dagis ist!! :D

Marlie -93a mamman sa...

Hej! Den här gången drar jag ingen åldersgräns så alla som anser sig vara unga mammor får vara med :) Bara du skriver år du föddes, jag är ingen vidare matematiker. Haha.

Jannika mamma till Jillian sa...

tack så mkt!:D Ja jag tycker också att det är kul!letar alltid nya som intresserar mig:) Del erfarenheter osv.. såg att du snart ska ha en tredje? fan va underbart! saknar att föda barn sjukt nog.. gör det gärna igen!

sara - mamma till wilda sa...

Den där egentiden är minsann ett måste då och då =)

Jannika mamma till Jillian sa...

UNDERBART! Min Böna är ju bara 4 månader än, men det är så speciellt med nyfödda!

sara - mamma till wilda sa...

Utan släkten hade vi aldrig klarat det

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea