torsdag 20 januari 2011

Biokväll bokad

Upplagd av Amy kl. 10:58
Nu gör vi ett andra försök till en biokväll jag och David.
Förra gången slutade ju med att vi gav bort våra bokade biljetter till barnvakterna då Elliot fick feber. Denna gången hoppas vi på glada och friska barn och en biokväll, även om hemmakvällar är ganska trevliga dom med.

Får väl se om jag kan lyckas göra en favorit i repris och sätta igång förlossningen efter den barnfria natten då barnvakten ändå redan är fixad. Det var väldigt smidigt sist :)..
men jag vet inte om denna bebisen tänker vara så samarbetsvillig. Det återstår att se.

Imon blir det iaf bio som sagt, svinalängorna ska vi se. Inte en aning om den är bra. Men jag har ingen större koll på filmerna som går just nu så det blev en chansning.

Funderar på om jag ska boka en frisörtid på lördag också när barnen väl är borta. Vore ganska skönt att få det gjort innan bebisen anländer.

Men så återstår ju frågan, vad som man göra med håret?! Tips?

7 kommentarer:

donken sa...

toppa lite, klipp upp lite, o färga lite. slinga kanske?
ja gör det själv, för det är billigast, eller ja. du avgör ju ;)
men glöm inte o avboka om du skulle åka in till bb.. haha! ;)

pöss! :D

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Av det jag hört så ska den vara bra men lite ledsam! Ha en riktigt trevlig kväll:)

Annie sa...

Svinalängorna är jättebra, mycket gripande.
Sen är ju Ola och Noomi Rapace såå snygga! ;)

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Åhh mys med biokväll!

zasata sa...

Då är det snart bebis då ;)

Hannele - mamma till 2 pojkar sa...

Svar:
Oja! Tiden går fort här ^^

Haha..jadu..tkr att alla säger olika :D haha..säger att han har drag från oss bägge :D

Anonym sa...

Den vill jag verkligen se! Hoppas det blir bra!

Sv: TACK! Trots att jag lider med dig (som tusan - tro mig) så är det skönt att fler har samma problem. Var Oliwer någonsin likadan - eller är det bara barn med lite mer temperament som blir så här? :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea