tisdag 30 mars 2010

Vår

Upplagd av Amy kl. 22:42
Nu är det vår :)
Har vart underbart väder idag.

Jag kom iväg med barnen vid 9.30 och lämnade Oliwer hos dagmamman. Han har vart där och busat massa i 5 timmar (så trots att han sov länge så missade han inte någonting...).

Under tiden Oliwer var där så var jag och Elliot och hälsade på Caroline, Stephanie och Kevin. Elliot och Kevin är så söta ihop när dom kryper efter varandra och skrattar :).

Vi tog oss en lång promenad när småkillarna sov middag i vagnen och det var så skönt när solen lyste!

Imorgon ska vi ut och gå igen när Oliwer är hos dagmamman. Skönt att komma ut!

Nu ikväll har vi tittat på frölunda matchen, inte särkillt givande match inte.. .Men men.. Frölunda kom längre än vad jag väntat mig iaf!

nu ska jag sova så jag är pigg imon när barnen behagar att vakna :)

Sov så gott alla!

1 kommentarer:

Sofia sa...

Just det ja.. Tyra går ju i krabban.. Tänkte nog på grodan, men då var det efter ytterligare en kurs alltså..

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea