söndag 7 mars 2010

Sjukdomar för hela slanten

Upplagd av Amy kl. 23:33
Haft en trevlig familjedag idag trots att Elliot inte mår helt bra. Men han mår mycket bättre än igår iaf.. Blev lite sämre nu på kvällen igen med lite feber dessvärre men han sover gott nu iaf med lite alvedon.

Inte nog med Elliot så verkar det som att Oliwer blivit magsjuk nu!!! Han somnade förut vid 20 men vaknade 30 min efter det och spydde ner hela sängen, golvet, täcket, sig själv ja ALLT...
Så nu sitter vi här på helspänn beredda att springa till toaletten med honom för att slippa tvätta ännu mera! Hoppas det beror på något han ätit så vi andra inte blir smittade bara. Och framför allt inte Elliot, han har nog just nu....

Hoppas ni mår bra. Jag uppdaterar mer imon. Måste ta hand om Oliwer!

God natt!

5 kommentarer:

Sandrah sa...

Nej usch, hoppas inte det är magsjukan!

sara sa...

Vad jobbigt :-( Har ni ingen hink ni kan ha hos honom? Skönt att ha David hemma i alla fall. Två sjuka är inget kul. Elliot kanske kanske flytta till erat rum så länge? bädda med många lakan och plastadfrotte i mellan så är det bara att dra av ett lakan och slänga in i maskinen, och sängen är bäddad ;-)

Anonym sa...

Fy!!
Och angående vikten: Jag är iaf sån att om jag inte äter tillräckligt går jag upp i vikt... Spelar ingen roll hur nyttigt jag äter, eller tränar, äter jag inte minst var tredje timme pekar vågen uppåt. Jag har gått upp 5-6 kilo EFTER förlossningen som nu bara ska bort till sommaren!

malin, alice och lowes mamma sa...

Fy :( Hoppas det blir bättre!

marie sa...

hoppas inte det är magsjuka!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea