söndag 21 mars 2010

God afton

Upplagd av Amy kl. 22:47
Oliwers nya säng med mysig koja under!

Ja här har det vart riktigt dåligt med uppdatering idag! Men det finns anledning till det...

Vi började dagen med att äta frukost (David sprang en runda innan). Efter frukosten åkte vi in till stan där vi hämtade en ny säng till Oliwer. Vi lånade min svärmors bil då den har bra lastutrymme till skillnad från vår med två bilstolar i ;).

Tog väl ett litet tag att lasta in den och så där men det gick iaf efter mycket om och men. Sedan åkte vi hem och lastade av den för att åka vidare till Maxi och handla.
Oliwer fick vara i minihuset och busa under tiden, bra för alla parter tror jag! 1000 kronor fattigare men med en fylld bagage åkte vi hem igen.

Nu ikväll har vi haft trevligt besök. Caroline, Lars och deras söta barn Stephanie och Kevin. Vi åt grillspett med massa gott på! Man får ju riktig sommarlängtan när man äter grillad mat! Vill ha sommar NU!
Vi hade det iaf jätte trevligt med mat och massa wii spelande. Barnen busade på och dom somnade gott sen när dom hade gått kan jag lova!

Fullspäckad dag men vi har fått mycket gjort.

Nu är jag trött så jag ska alldeles strax gå in till min säng... Jag längtar!

Sov gott alla <3

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Vilken fin säng :) Kan han klättra upp och ner själv?

snart pappa sa...

fin säg. Grannarna har också en sån där säng som kommer från IKEA

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea