onsdag 3 mars 2010

Hej hej

Upplagd av Amy kl. 12:09
Boysen i fina lindex kläder.

Än så länge har dagen mest bestått av mys och bus med pojkarna. Elliot har sovit en liten stund men det var verkligen en kortis han tog. Hoppas han somnar lite senare och sover ordentligt.
Just nu sitter pojkarna på golvet och busar med diverse leksaker. Elliot tuggar på en BRIO hund och Oliwer leker med en legobil David gjorde åt honom igår.

Själv sitter jag här i soffan och slappar framför min dator. Oliwer fick välja vad han skulle ha på sig idag och det blev såklart de nya kläderna han fick igår. Oj vad han tyckte att han blev fin. "Titta spegeln mamma" sa han och sprang och tittade på sig själv. Sen sa han "visa pappa, visa pappa". Min sötnöt! Men jag kan bara instämma. Han blev super fin i sina kläder och det är han ju annars med :)

Bjuder på en bild på mina små troll då dom sitter här på golvet :)

2 kommentarer:

Sandrah sa...

sötnosar

Sandra [2barnsmamma] sa...

Dom jeansen har min son på sig idag.
Jag älskar dom! :) Lindex har fått mycket fina kläder :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea