tisdag 30 mars 2010

God morgon

Upplagd av Amy kl. 08:10

GeoTagged, [N57.58289, W12.07612]

Barnen verkar ta sig en sovmorgon även idag.
Igår sov dom båda två till 10.15!

Med barnens sovrutiner är det verkligen en omöjlighet att lämna Oliwer hos dagmamman klockan 9.00! Nej jag ger upp den tanken direkt.
Blir bara stress stress stress och alla blir sura och irriterade.
Inte värt det! Får helt enkelt se när vi kommer iväg.
Tänker inte väcka dom för den saken heller. Dom får passa på att sova när dom kan! I augusti blir det tidiga morgonar igen!!!

Ha en bra dag i SOLEN!!

9 kommentarer:

NADJA - 17 ÅR OCH MAMMA TILL LEIJA sa...

SVAR; Okej, men nu är det så att jag själv valt att ha henne i spjälsäng tills nu p.ga av att hon vaknar ca; 2 gånger varje natt. Då har det kännts onödigt och skaffa en egen säng till henne i tidigare ålder. Jag anser fortfarande att det är för tidigt för henne att sova i en "riktig" säng just för att hon fortfarande vaknar på nätterna.

Alla barn är som sagt olika!
Man ska aldrig jämföra barn..

Sandrah sa...

Shit alltså här får man vara nöjd om man får sova till sju.. ;) jag skulle dock aldrig låta Devin sova och missa dagis :)

malin, alice och lowes mamma sa...

Gud vad skönt att få sova ;)

marie- Från en prematurmammas hjärta - sa...

skönt! får även du lite sovmorgon. Neo sov ett tag till 11 varje dag. visseligen lite bökiga nätter då han hostade och vi inte visste att det var astman som spökade. Men nu är det 08-08:30 som gäller. Men jag tycker det är en bra tid!

Anette Gunnarsson sa...

vA Skönt att din dagmamma verkar vara snäll som låter honom komma när ni kan!

Sofia sa...

OJ Vad härligt med sådan sovmorgon.. Önskar jag att jag också fick..

Här hemma är jag glad om jag får sova till sex.. haha

Sandra [2barnsmamma] sa...

Jag har bara sett dom jackorna på nätet. Jag kanske ska ta mig en titt på dom i butik då :)

Sofia sa...

Coolt med den mer självständiga dykningen. Är det i krabban kursen dom får göra det?

Linnea Granström- ungmamma & ryttare sa...

Vad roligt att du läser min blogg och orkade svara på min fråga det är alltid spännande att se vilka som läser ens blogg :)

Även om du är en av dom få som jag har lite koll på som läser min blogg, då jag även följer din :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea