fredag 19 mars 2010

Söta oliwer

Upplagd av Amy kl. 15:51
Ja Oliwer är ju som jag sagt tusen gånger förr super duktig som är helt blöjfri innan han ens är 2,5 år :D...
Har i princip inte hänt en ända olycka. Var bara de första nätterna... Men idag när vi vart ute så vart det väldigt bråttom in till toaletten och han kissade ju mestadels i potten men det kom lite i byxan också tyvärr.. Men det gjorde inget såklart.. men nu till det roliga....

Oliiwer: Maaaaaammmaaa!
Amy: ja?
O: Ollie kissat byxan.
A: Oj då sa jag och gick dit...
Oliwer står i duschen och när jag kommer så säger han..
O: Mamma byxan ligger i maskinen så mamma tvätta nu och mamma duscha oliwer.
Sagt och gjort så duschade jag honom och direkt efter så pekar han på tvättmaskinen och säger
O: Mamma, tvätta ollies byxor!
O: Mamma ollie ha nya songer (kalsonger), mamma hämta det...

Hum ja jag vet inte vad Oliwer tror att jag är.. Typ hans betjänt? Gör det, gör så...

Jaja lite kul är det ju iaf när dom pratar så mycket :P
Han vet ju iaf hur man löser situationen när en olycka inträffat :P

2 kommentarer:

Sandrah sa...

De är roliga de små =)

malin, alice och lowes mamma sa...

Haha vad söt han är!! :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea