fredag 19 mars 2010

Sprungit

Upplagd av Amy kl. 22:48
Vi åkte till Kållered förut för att handla lite smått. Mötte David där dom kom från jobbet med bilen. Så jag satte in vagn och barn i bilen så sprang jag hem :)... Fy vad hemskt det är att springa, jag vet inte hur många gånger jag frågade mig själv varför man utsätter sig för sånt där under tiden.. Men envis som jag är så stannade jag minsann inte på hela vägen och höll ett hyggligt tempo.
Konditionen är det då inget fel på och det känns ju skönt men oj vilka otränade muskler jag har! det är ju det värsta... Men det blir väl bättre med tiden antar jag.

Igår tränade jag ju också så imorgon lär jag inte kunna gå! Men det återstår att se ;)

Lite resultat syntes på vågen idag iaf!! Hoppas det fortsätter så... Hittills -1,2 kg !

2 kommentarer:

josefin sa...

Kul när det ger resultat :)

Sandrah sa...

Åhh jag vill också gå ner i vikt!!!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea