tisdag 2 mars 2010

Dagens inköp!

Upplagd av Amy kl. 22:49
Body och jeans till Elliot


Tshirt och 3 par byxor till Oliwer


3 par kalsonger till Oliwer :)


En WS overall till Elliot


En mössa till mig (rea) och ett par jeans till Oliwer


Tröja till mig :)

Var på stan med svärmor min förut. De tre översta bilderna fick barnen från henne :) tack snälla du!
Så nu har barnen uppdaterat vårgarderoben en hel del :D.

Jag köpte overallen, stjärnjeansen och grejerna till mig :). Helt klart en lyckad dag på stan! Men nu är jag så trött! Ska strax sova. God natt!

6 kommentarer:

Malin, alice & lowes mamma sa...

Massor med fint! :D

Sandrah sa...

Kul med shopping :)

sara sa...

härligt.

Erika sa...

fin shopping, och vilken snäll farmor dom har! :) hihi...

vars är din tröja köpt? snygg!
kram

sv: ja verkligen kommer det bli mys med hotell, såhär innan bebis kommer och så

marie sa...

massa fint. jag gillar verkligen jeansen med strjärnor på:)

jennyn sa...

så otroligt söt! titta gärna in på min blogg o tävla! kramar

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea