torsdag 25 mars 2010

Underbar dag!

Upplagd av Amy kl. 22:40
Idag har jag haft en toppen dag! Lämna Oliwer hos dagmamman och efter det åkte jag och Elliot till simmet. Elliot var en liten solstråle och plaskade på som en galning.

Efter det deckade han i bilen och jag åkte till min mammas jobb och lunchade. Hämtade även ut et stort paket från Ellos med diverse saker till oss alla..

Efter en mycket godo ch trevlig lunchdate med mamma så åkte jag och Elliot till en lekplats där vi träffade Hanna och Caroline med barn. Elliot fick sin lunch ute i solskenet och sen fick han krypa runt i sanden (geggamojan!) och utforska lite.
Behöver jag skriva att han behövde ett bad nu ikväll?

Jag och Elliot satt ute i det härliga vädret med trevligt sällskap tills klockan blev 16 och det var dags att hämta Oliwer igen!

Nu på kvällen har barnen vart med sin farmor och jag har tränat !! Åh så kul det är att komma iväg lite :)

Nu ska vi strax sova :). Imorgon väntar ännu en underbar vårdag med 15 grader och sol!!!

1 kommentarer:

Sandrah sa...

Vad fick han för mat om ni var ute med tanke på att det inte brukar finnas micro där? :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea