torsdag 11 mars 2010

Städa städa

Upplagd av Amy kl. 15:21
En av alla högar vikt tvätt :P Har har vi handdukar!

Idag är Oliwer hos dagmamman för jag och Elliot har simmat :). Nu sover Elliot sen 2,5 h tillbaka (helt utslagen) och jag passar på att städa!

Ja det är en MASSA att städa efter vårt magsjukekaos vi haft här i veckan. Det ligger ren tvätt i högar ÖVERALLT. Men nu börjar det bli bättre här...

Ska strax ta upp Elliot och hämta Oliwer. Sen när jag har tid ska jag berätta om min otäcka bilfärd till simmet förut!!! Ja ni ska få höra...

Nu åter till städet!!

2 kommentarer:

sara sa...

Ja måste gått åt en hel del i helgen.

Anonym sa...

Okej:)

Åh vad jag hoppas vi slipper magsjuka, det var bara tre barn på Ebbas dagis idag resten låg hemma och var sjuka =/

/ Linnea http://linneagranstrom.blogg.se

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea