onsdag 3 mars 2010

Gnäll

Upplagd av Amy kl. 17:55
Nu på eftermiddagen så har Elliot gnällt och skrikit konstant! Ingenting passar förutom att bli buren, om jag går runt. Stannar jag blir han vansinnig.
Var ju tvungen att laga middag så han fick snällt sitta här på golvet och klänga på mina ben. Vad ska man göra?
När vi sedan skulle äta fick han ett rån att smaska på. Jag undrar, HUR kan man kladda så extremt mycket med en liten bit smörgåsrån?!?
Det är smulor överallt, han är nerkletad med kletigt över hela händerna, fötterna, benen, magen, ÖVERALLT!
Hur sjutton lyckas man? Han kan jui nte fått ner stor bit i magen så som här ser ut iaf. Går ju knappt att ge honom sånt om han ska kleta ner så att jag måste sanera i en timma efteråt!

Nu är kexet iaf slut och han skriker igen... Han vill nog sova så som han skrikit nu men om han somnar nu så lär ju han vara vaken HELA kvällen... Nej ingen bra lösning....

Kan ju avslöja att det börjar med ett bad för kletmonstret ;)

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Usch låter som Vilde beter sig med rån.. helt galet!!

Malin S sa...

Då kan jag varna för majskrokar. De smular/kletar om möjligt ännu mer!

Hoppas lillkillen mår bättre idag.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea