fredag 26 mars 2010

En jo-jo

Upplagd av Amy kl. 14:36
Min son Oliwer har idag betett sig som en jojo. var super glad hela morgonen och har dansat, sjungit, busat och lekt. En toppen kille helt enkelt. Sen gick vi till Öppna förskolan och Oliwer var glad. Han satt och lekte och hade kul men rött som det var så va han skit sur och skrek, gnällde och va jätte arg.
Jag försökte prata med honom men det gick bara inte.
Jag och Elliot gick in till pysselrummet och efter en stund kom Oliwer in och var hur glad som helst igen :S..jaja bra var väl det. Han satt där ett bra tag och lekte med lera och vi gjorde några påsk kycklingar.
När det var klart var dte dags att promenera hem. Kom väl halvvägs till vagnen och sen var Oliwer skit sur igen. Skulle inte gå med och satt bara och skrek på golvet...

Sen var han sur fram till att min mamma och min syster kom förbi en snabbis och sa hej då blev han glad.

Sen har det vart sånna där tvärvändningar hela dagen. FInns visst inget mellanläge? Skit sur eller hur glad som helst är det som gäller idag :)

2 kommentarer:

emelie sa...

Känner igen det där..

Elin sa...

Sv: Den finns på hm för ynka 50 kr :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea