onsdag 24 mars 2010

ååh vad är det!?

Upplagd av Amy kl. 17:10
Vår stackars lilla katt blev överfallen av två små huliganer igår. Elliot är super imponerad av katterna och Oliwer hänger på lillebrorsan.
Elliot lät inte stackars Findus vara ensam en sekund igår och Oliwer hängde snällt på och tyckte det var super kul att busa med katten.
Tur jag har världens snällaste katter! Dom har verkligen aldrig gjort någonting mot oss.. Inte ens när Oliwer lyckades bära stackarn i ryggen när han var liten!

Ja snällare katter får man leta efter. Känns tryggt och bra med katter man kan lita på :)

Klappa snällt!

mycket intressant med katt..

Mina godingar

4 kommentarer:

sara sa...

skojit med katt

Sandrah sa...

Så är våra katter med, aldrig gjort ngt!

Martina sa...

De förstår ju att det är barn som tur är :) de brukar de göra i alla fall ^^

Tack så mycket :D vi kanske kan ses nästa vecka? tisdagen eller onsdagen om du kan? Kram

Marlie -93a mamman sa...

Jag tror att just den sorten (skeppskatt, som min farmor berättade att dom kallas) är en väldigt tålig katt. Min är precis likadan. Millan kan lyfta honom i pälsen, och han hänger bara med på noterna och leker ändå följa john med henne hela tiden. En väldigt tålmodig sort av katt, helt enkelt!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea