torsdag 18 mars 2010

Lugn dag

Upplagd av Amy kl. 15:05
Elliot var helt slut efter simmet idag! Satte honom i bilstolen och han sov innan bältet var knäppt. Bar in honom till hans säng när vi kom hem vid 12 och han sover ännu haha... Jag ska hämta Oliwer om en timma så han får dessvärre vakna snart så han hinner få i sig lite mat innan vi går.
För jag ska gå dit idag och inte ta bilen! Måste röra på mig så jag går ner alla kilon ;).
Ikväll ska jag träna MRL step! Kul! Barnens farmor kommer hit och ser efter mina små busar.

Under tiden Elliot har sovit så har jag städat och tvättat :) Skönt att få gjort lite nytta här hemma.

Nä nu ska jag väcka/mata Elliot, promenera, kolla in en klädaffär på vägen, hämta Oliwer, gå hem, laga middag, göra mig iordning för träningen, träna, komma hem och ta det lugnt :)

Hörs ikväll!

1 kommentarer:

Sofia sa...

Jo jag vet att det funkar att börja som ettåring, men det är väll mitt dåliga samvete som gör att jag tvekar.

Vad är det du ska plugga? Jag vill utbilda mig till förskollärare alternativt lärare för låga åldrar..

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea