onsdag 24 mars 2010

Oliwers nya säng!

Upplagd av Amy kl. 07:54

Klättra upp och ner hela tiden!
Färdiga resultatet!


Mysiga sängen med sänghimmel!


Lampor under sängen i kojan.


Sagostund innan läggdags!


Myser


Mina små busar i kojan


Nästan klar..


Glada killar...

Ja igår och i förrgår har vi haft fullt upp med att bygga säng och att möblera om rummet så att sängen fick plats!
Fick hjälp av min svärmor Isabella och det var tur det för med två gnälliga barn och ett pussel med skruv och plankor så tog det sin lilla tid även om vi var två! Men jag är så nöjd med resultatet och det är även Oliwer kan jag lova!
Tror Oliwer klättrade upp och ner 50 gånger den kvällen och hela dagen igår lekte han i kojan under.. Min lilla buse

6 kommentarer:

Sandrah sa...

Åhh vilken mysig säng, ser ju nästan ut som en unge skulle kunna sova i kojan också ;D

Anonym sa...

WOW! Vilken fin säng han fick! Kram Tinna

mammaspojkar sa...

Vad mysigt det blev! :)

josefin sa...

Vilken mysig säng! :)

Malin, alice och lowes mamma sa...

Jätte fint, så himla mysig :D

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

Mysigt!
Tittade vi på i söndags hade en på fyndet för 200kr :o

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea