lördag 6 mars 2010

Uppdatering

Upplagd av Amy kl. 21:49
Det gick bra med lille Elliot. Dom kontrollerade att han syresatte sig ordentligt och kollade hans allmäntillstånd.
Då han syresätter sig och är kontaktbar så tyckte dom att det var ok med honom. Men vi ska hålla koll på hans andning så att det inte blir värre. Han låter verkligen inget skoj :(.

Efter att dom gått och han fått lite alvedon så slocknade han direkt och nu sover han gott i sin säng.
Jag är lugnt nu iaf när jag såg med egna ögon att han syresätter sig! Då vet jag att det bara låter och inte påverkar honom särskilt mycket!
Hostan är nog det värsta för honom då han blir ledsen. Gör väl ont kan jag tänka mig. Hoppas nu han sover hela natten tan att bli störd av hosta!

3 kommentarer:

Josefin sa...

Usch och fy :( Men vilken tur att han ändå är ok. Hoppas han kryar på sig snabbt!

malin, alice och lowes mamma sa...

Skönt att det var okej med honom!

KRAMAR

marie sa...

stackars lite ändå skönt att alla värden var bra. krya på dig sötnos. stoor kram!!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea