torsdag 2 september 2010

Första skoldagen och nu andra

Upplagd av Amy kl. 07:51

Igår var det första dagen i skolan igen på 1 år. Känns kul fast samtidigt jätte tråkigt att inte få vara med mina små.
Det hade iaf gått jätte bra med dom igår så jag har inget att oroa mig för :).
Hemvägen igår var dock inget kul. Det var strul med varje byte jag gjorde! Resulterade i ca 3,5 h hem!! Inte kul alls.
Idag är en kortare dag. Slutar 12.30 så är nog hemma vid 14.30 när jag hämtat barnen, skönt.
Måste köpa bok till kursen jag läser idag med, en mindre kul utgift :(.

Sitter nu på bussen till Borås igen. Hoppas ni får en bra dag allihopa.
Bilden på elliot är från vår lekplatsdag i tisdags, mys!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea