tisdag 31 augusti 2010

En helt underbar dag

Upplagd av Amy kl. 21:17
Idag har jag bara tagit vara på mina underbara små pojkar. Vi började dagen med att äta en god frukost och efter det gav vi oss ut i det fina vädret!
Mötte upp Hanna och hennes dotter så gick vi till en stor lekplats där ungarna sprang runt och bara njöt av vädret.

Vi hade med oss mat också så vi fikade med fruktsallad och goda mackor. Strax efter det somnade Elliot och sov i 2 h. Under tiden lekte jag och Oliwer en massa :)

Efter ca 5 timmar på lekplatsen så gick vi in till barnens farbror och väntade där på att barnens farmor skulle komma hem. Barnen busade och härjade runt där inne med alla leksaker om har.

När barnens farmor kommit hem så gick vi iväg till Öppna förskolan där vi lekte, sjöng och åt en god pannkaksmiddag.
På vägen hem lekte vi återigen på en lekplats där barnen gungade och snurrade en massa. Oliwer skrattade högt, härligt!
Väl hemma så var klockan 18.30 och barnen var helt slut. Fick varsin flaska välling och sedan somnade de sött i sina sängar.

Åh vilken mysig dag jag haft med mina små. Det känns helt underbart att ha tagit vara på varje minut med dom idag!

4 kommentarer:

Malin - Alice & Lowes Mamma! sa...

Låter underbart!! :)

Emma sa...

Vilka härliga pojkar du verkar ha, och grattis till den i magen också! :) Är själv (hemligt) sugen på en trea men det går inte så länge vi bor här, tyvärr, och jag vill verkligen inte ha en sladdis.. :/

Stina sa...

Låter jättehärligt! Måste nog också ta mig till en öppen förskola - har hört så bra om dem!

KRAM!

Emma sa...

Sv: ja, då är det ju dumt att inte ta chansen :)

Vi bor i hus på landet som vi hyr, det är enligt kontraktet 110 kvm o 4 r.o.k, men det är ett gammalt hus med en dum trappa upp så ett rum utnyttjas knappt (inte så man vill ha en unge däruppe, liksom..) :) så det kanske blir 95 kvm o 3.ro.k som vi nyttjar..

Ni då? Gott om plats? :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea