måndag 13 september 2010

Där försvann min möjlighet till plugg idag

Upplagd av Amy kl. 12:43

Elliot har tydligen feber, så nu ät jag påväg att hämta hem killarna igen. Han var hur pigg som helst imorse så jag fattar ingenting.
Hur som helst så blir det minsta pluggtid gör mig idag och en hemma dag för David imon då dom tydligen inte får komma dagen efter om dom haft feber. Suck... Stället till en hel del problem det här. Men men så är det att ha småbarn. Inget man kan planera.
Nu ska jag iaf hem och mysa med lilla Elliot och visa oliwer bilderna på hans kommande lilla syskon :)

2 kommentarer:

Malin - Alice & Lowes Mamma! sa...

Stackars liten :(
Hoppas han blir bättre fort!

Emma sa...

Mm, ibland känns det som en fånig regel det där men har man varit sjuk länge är det ju mer förståeligt att de vill att barnet ska vara hemma och vila upp sig så att orken kommer tillbaka..

vad sa oliwer om syskonbilderna? :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea