fredag 24 september 2010

God morgon!

Upplagd av Amy kl. 09:45
Igår hann jag inte någonting annat än det jag hade på schemat. Med andra ord ingen dator tid alls...

6.30 hämtade min svärmor mig här och körde mig in till stan där jag tog bussen till Borås. Satt i skolan till 15 och efter det hem. Kom hem vid 16 och tog med mig Oliwer direkt till gymnastiken med resten av familjen.
Efter det tog vi en middag på gatuköket och sen kom min kompis och hämtade mig för att åka på föräldrarmöte tills klockan var 20..

ja sen var jag död!!

Idag är jag ledig och det är ju även David! UNDERBART!

Vi skall roa oss med att åka till Ullared för att se om vi hittar något till Oliwer som faktiskt fyller 3 år snart! Herre gud vad tiden går...

2 kommentarer:

Annie sa...

en ledig dag tillsammans är ni minsann värda!

diana sa...

Häftigt att vara 23 år och 2 barnsmamma! OCH gravid! :) Jag längtar så efter syskon, men min lilla tjej är bara 6 månader så jag får väl vänta lite till... =P KRAM

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea