måndag 13 september 2010

Mysteriet löst

Upplagd av Amy kl. 16:40
Påvägen hem från dagmamman så somnade Elliot då han skulle sova lunch precis vid den tiden. han kändes inte varm alls men han sov ganska länge.
När han väl vaknade så var han hur pigg och glad som helst. Tog tempen på honom som visade 36,5, helt normalt alltså.
Nu härjar han runt här som vanligt och busar en massa med Oliwer. Försökte komma på vad som kan ha gett honom en så kort släng av feber förut.
Kollade in munnen och jo där kan nog en förklaring ev. finnas.

Tre nya tänder varav en stor hörntand har precis börjat spricka igenom. Två hörn av den stora tanden har tittat fram.
Någon annan förklaring har jag inte, det måste bero på det?

Det sura är ju att Elliot trots detta måste vara hemma imon då dom ska ha vart feberfri ett dygn efteråt.. Lite surt tycker jag då jag inte ens sett att han har haft feber idag.
Jag lämnade en glad pojk och fick hem en minst lika glad så jag vet inte...

Men men jag har obligatoriskt i skolan imon så det får vara David som får ta ledigt från sitt jobb... Gah, mindre inkomst för ingenting! Irriterande...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Surt, men tur att lillkillen mår bra iaf!
Vi har okcså massvis med tänder på G här... Hur många har han nu?

DONKEN sa...

förstår precis!
jävla skit ibland. vabba av ingen anledning ens. samma som vincent, han har inge svinkoppor, men dagis tar inge risker. suck...

går du på sjukgympa? kostar det massa mycket? :( finns de inge gratis gravid-rehab eller nåt..
hm. så jävla dumt. pengar växer ju inte på sofflocket.. ^^

Sandrah sa...

Låter ju konstigt att han måste vara hemma en dag till för det där? :S

Anonym sa...

Hon har också 9 ute (tror jag...) men nr 10, 11 och 12 (!!!) är på väg vad det ser ut!

Fast så har det sett ut förut också och då har det stannat av, så man vet ju aldrig!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea