lördag 4 september 2010

Jobb på IKEA och marknad

Upplagd av Amy kl. 12:11
Inte lätt att få med två på samma kort vill jag lova!

Nya byxorna från IKEAs loppis.

Min lilla buse :)

Kom just hem från dagens jobbpass på IKEA. Där var ju dessutom en stor marknad idag som IKEA anordnar.
Det var hur mycket folk som helst där.. Fanns en massa att köpa men inte mycket som föll mig i smaken.

Hittade ett par NovaStar byxor till Elliot för 50 kr, det var det jag köpte. Fanns även ett par bra vinterskor där till Oliwer men tyckte ändå det var lite för mycket pengar så det blev inget med dom. Svårt att veta om dom passar och sen vet man ju inte hur mycket använda dom är när man köper begagnad. Så jag får leta vinterskor någon annanstans :).

Nu är jag iaf hemma med mina små busfrön och bara tar de lugnt. Vilar upp ryggen efter jobbet så jag orkar med dagen.

Elliot skall nog strax sova. Ha en toppen lördag!

6 kommentarer:

Stina sa...

Var loppisen stor hos er? Hos oss (Malmö) var det en väldigt liten del av parkeringen de använt. Blev jättebesviken...

Malin - Alice & Lowes Mamma! sa...

Vilken fynd!! :D

Mammabea.se sa...

Byxorna var fina. :)

Sandrah sa...

Vilken storlek, ser stora ut, men skitsnygga. Devin har också sånna fast med blått på ist :)

DONKEN sa...

jasså, jobbar du där? måste vara lite av drömmen... :P
jag har vart på studiebesök där i älmhult. verkar som en skoj arbetsplats, om än stressigt ibland. :P
tycker de ska öppna ett i värnamo.... ;)

åhåå, var det färdigghjorda dopkort då eller gjorde du dem själv? det kommer jag nog också beställa från krigge nästa ggn, troligast. :D

Erika sa...

vad söt han är! och vilket fynd!

kram

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea