söndag 12 september 2010

En spännande dag imon!!

Upplagd av Amy kl. 20:27
Idag har jag inte gjort mycket mer än att plugga. På eftermiddagen åkte familjen och tittade på barnens farbror som spelade hockeymatch. Oliwer tycker det är jätte spännande att titta när de stora killarna spelar :)
Dessutom fick han matchpucken så han var mycket nöjd :).

Imon är det en spännande dag. Mitt i allt plugg ska jag ta en paus för att titta in till vår lilla bus i magen :). Rutin ultraljud alltså.
Har inte riktigt fattat att det är dags för det redan imon!? Var faktiskt inte så längesen jag bokade den tiden (var i vecka 7), trodde jag iaf.. Men oj oj vad tiden sprungit på.
Kan inte fatta att det redan är i mitten på september och att jag dessutom redan är i vecka 19.

Återkommer imon för nu måste jag återgå till studiernas värld! (man får passa på när ungarna sover och tiden finns ;) )

3 kommentarer:

Sandrah sa...

Shit vad det går fort då, halva graviditeten redan ju!

Cecilia sa...

Åh va mysigt! Hoppas ni har en bra dag idag då :) Spännande att se vad ni får för datum, och vad som kommer skilja våra små åt...

Josefin sa...

Så kul med ultraljud! :-)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea