torsdag 16 september 2010

Alldeles ensam

Upplagd av Amy kl. 10:03
I brist på dagsfärska bilder då jag inte har några barn här så bjuder jag på en bild från
i helgen då vi var och tittade på barnens farbrors hockeymatch med barnens farmor och farfar!

Här har vi då pojkarna med sin fina farmor.


I morse gick jag upp vid 6.30 och gjorde i ordning barnen till dagmamman. David tog sedan med sig dom och jag kröp ner i min varma säng igen med ett stort glas juice och mitt plugghäfte.
Där låg jag väl och bara tog det lugnt i 2 h! Läste och tittade lite på en massa politiker på tvn om vartannat..

Nu har jag alldeles ensam ätit frukost och bara gjort allt i min egen takt, lyx!
Har nu förflyttat mig till soffan och skall alldeles strax plugga vidare om alla virus och bakterier som måste in i huvudet idag!

Skall hämta barnen vid 14.30 och efter det blir det gymnastik för Oliwer :D. Ska bli skoj..

Nej nu blir det tillbaka till alla straphyloccocus, enterokocker och calicivirus!

1 kommentarer:

emelie sa...

Jag tycker inte det gjorde så ont. Det som kändes mest var fyrklövern som är längst ner på foten. Men jag är nog väldigt smärttålig när det gäller tatueringar. Tycker inte att någon av mina har gjort så ont alls! Just foten ska vara ett av dom ställena som är värst..

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea