lördag 25 september 2010

lördag = urtråkig dag

Upplagd av Amy kl. 16:36
Som vanligt så är lördagar en dag då jag inte har en aning om vad vi ska hitta på. Jag jobbade ju som vanligt 6.30-11 imorse och efter det skyndade jag hem för att avlösa David som börjar sitt jobb 11.

Jag och pojkarna har bara vart inne idag. Tittat ut på regnet som envist faller ner och har gjort sen 9. Verkar inte alls som att det tänker sluta.

Har städat en hel del iaf så helt bortkastat känns det inte att sitta inne ändå.

Min mamma och min minsta syster kom förbi och hälsade på en stund förut också. Det var ett tag sen jag såg dom så det var kul :). Dessutom hade hon med sig färska räkor och en baguette till mig!! jag har verkligen fått crawings på skaldjur denna graviditet. Visserligen så älskar jag alltid räkor och skulle gärna äta det varje dag. Men just nu vill jag bara ha räkor och kräftor haha.
Det är ju synd att dom är dyra för tillfället bara :(. men jag kände att jag var värd det idag, ensam hela dagen utan David och allt.

Just nu sitter pojkarna och tittar på film så jag ska väl ta mig ännu ett ryck och få det ännu lite mer städat!

1 kommentarer:

donken sa...

älskar aldrig räkor? :P haha jag har också lite smått dille på räkbagiuetter o sånt med ägg o majonäs. mmmh...
åh, det får det fan bli ikväll. räkor och sånt, på äggmacka. :D ananas o grejer på med... får skicka gubben o handla idag också. haha :P

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea