fredag 10 september 2010

Vet ni vad!?

Upplagd av Amy kl. 20:58
Imon går jag in i vecka 19 :O... Är det någon mer än jag som tycker att tiden springer iväg? Helt sjukt. Om en vecka så har jag klarat av halva graviditeten redan.
Ganska skönt det kan jag väl säga då min rygg bara blir värre och värre.

Var hos sjukgymnasten igår och fick nya träningsövningar att göra. Men man ska ju ha tid att få gjort dom också. Inte det lättaste inte.

Just nu har jag fullt upp. Började skolan för 10 dagar sedan och om 7 dagar är det tenta. Så japp här är det fullt upp minst sagt, men kul skall tilläggas!

Magen växer en massa just nu. Ska försöka ta en bild på den snart... Nu ska vi se på en film!

God kväll :D

6 kommentarer:

Sandrah sa...

Shit va fort det går!

bella sa...

JA vad fort det går...snart en liten i famnen igen...och med din stackars rygg kan vi bara hoppas att det blir bättre....din skola fixar du ju galant!puss på dig...

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

Han är ju inte född fören 19onde..

DONKEN sa...

vad i hela helvete, har jag inte dig på bloglovin! upptäckte detta misstag nu. Visst har du bloglovin? annars blir det ju svårt o lägga till dig, förstås.. :P

jo, det har du, såg jag nu, där nere. :P
nu har jag en tävling i samarbete med krigge och hennes butik. ta en kik! :D (hahaha ofrivilligt rimmande där)
pöss

Josefin sa...

Redan halva, härligt när det går fort :D

Emma sa...

Det går hur fort som helst!! Jag gick in i v23 i torsdags liksom... Man hinner ju inte med! :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea