torsdag 2 september 2010

Nu, NU vet jag att det är på riktigt

Upplagd av Amy kl. 23:00
Har i ca 2 veckors tid känns små små rörelser inifrån. Men det är så svårt att veta om det verkligen var på riktigt eller bara en tarmrörelse.
För när man väl känner efter så känns det ju såklart inte igen.

Men nu vet jag att det är små sparkar där inne som jag känner!

Igår när jag skulle sov och låg på mage så kändes det massor och samma sak imorse. Sen har jag känt ite från och till under hela dagen! MYSIGT! Som jag har längtat efter att äntligen få märka något från att man verkligen har något där inne.

Nu hoppas jag på att det snart syns/känns på utsidan också så att även andra kan få ta del av detta underbara!

Nu ska jag sova. En ny skoldag väntar imon. Sov gott..

6 kommentarer:

cecilia sa...

Mysigt! :) När har du ditt UL då? Spännande att se hur många dagar det diffar mellan våra små!? Ang krämpor så har jag fått en del, men vi överlever nog ändå ;) Kram

Annie sa...

Åh, det kan jag sakna ibland.. Nog för att det är mysig att ha henne utanför magen men det är nåt visst med sparkarna! :)

Stina sa...

ÅH!!!! vad mysigt! Här är det väldigt livligt! Älskar det! Det känns verkligen som att man lär känna sin bebis på det viset!

Stor kram och hoppas att helgen bjuder på massa mys!

Sandrah sa...

Åhh va mysigt!

josefin sa...

Så mysigt! :-)

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

ååå helt underbart mysigt! den känslan är obeskrivar!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea