onsdag 15 september 2010

Nyss hemkommen från MVC

Upplagd av Amy kl. 12:33
Japp då var barnen lämnade hos dagmamman och jag har vart hos min barnmorska. Jag har nog världens bästa barnmorska, hon är underbar på alla sätt.
Har ju känt henne i snart 4 år så vi pratar på om allt :).

Allt var iaf bra med bebisen och med mig också för den delen. Nu äter jag lite lunch och efter det ska jag drunkna i mina studieböcker. Har en hel del att läsa innan tentan på fredag!
Ska hämta ungarna vid 17 så jag har ca 4 timmar på mig. Borde hinna med en hel del på den tiden.

Därför det är lite dålig uppdatering här för tillfället. All ledig tid jag ev kan få går direkt till plugget. På fredag är jag mer ledig! Äntligen :D

5 kommentarer:

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Yes det tkr vi med :)

ang om ditt inlägg..
vad pluggar du med ? :)
kul att du trivs med din bm, det ska man göra..hihi..

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Ja det är ju det o,o förstår inte varför man inte kan få korrekta svar nu för tiden..man får det fan ingenstans längre verkar det som iaf :S

Sandra sa...

Ja det är väl så :P

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Hihi ja den är väl det antar jag :) Tycker att den känns mindre osv :P hihi..
Jadu..jag vet inte..glömde fråga xD haha..

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Härligt att allt var bra! Vad är det som du läser till?

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea