tisdag 28 september 2010

Plugga, mysa och Öppna förskolan

Upplagd av Amy kl. 11:39
Vi har en mysig hemma dag idag jag och mina älsklingar. Har visserligen en del att plugga, eller ja läsa i böckerna men en mysdag hemma lockade mer än att lämna bort dom.

Oliwer ser på film nu och Elliot har just somnat så jag ska strax krypa ner i soffan med min bok. Målet är att få läst 200 sidor, ja jag har imon på mig också.

I eftermiddag så ska vi gå en sväng till Öppna förskolan och mysa och äta pannkaksmiddag med sylt och grädde, mums.
Skall även posta lite tradera paket och lämna tillbaka böcker på biblioteket på vägen dit.

Nä nu åter till böckerna (man får passa på den tid man får)!

3 kommentarer:

donken sa...

mamm, pannkakaaaaaaa...! XD
vad är det du sålt på tradera?
du de va faktiskt rätt skönt o cykla. jag tror att din sjukgyumnast vet vad den säger. ;)

donken sa...

jääkligt bra sak är det. speciellt om det kanske leder till extrajobb, extra timmar, sen kanse tillochmed sommarjobb, eller i bästa fall- RIKTIGT heltidsjobb hehe.. :P

Hannele - nybliven 2barnsmamma sa...

Svar:
Ah där ser man :) Jag har fått höra att det är ärftligt :S xD

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea