torsdag 30 september 2010

Grattis!!

Upplagd av Amy kl. 07:38


För tre år sedan exakt hade jag precis gått upp och gjort mig en macka att äta.. Jag hade inte en blekaste aning om att jag om 2 timmar skulle ligga på en sjukhussäng med min son på magen.
Men så blev det!

Jag fick en bebis som hade väldigt bråttom ut till världen!
Kan lägga ut en förlossningsberättelse senare om någon är intresserad!
Hela förlossningen tog hur som helt 1,5 h från första minsta känningen, 40 min på sjukhus (ganska lång tid om man jämför med hans bror 1,5 år senare, men den historien tar vi om 9 mån).

Tänk att redan 3 år har gått, det känns som igår!
Vår finaste lilla oliwer, vi älskar dig otroligt mycket och jag önskar dig världens bästa dag idag! Vi ses i eftermiddag <3<3<3

7 kommentarer:

Emma sa...

Grattis till stora killen! :) Vad får han för fint i present då? (Försöker sno åt mig tips på vad vi kan köpa till Eddie när han fyller sen i januari, hehe.)

Det var en extremt snabb förlossning, förresten! :O Jag som tyckte mina var snabba med 5,5 timme resp 4,5 tim från första känningen.. ;)

Sandrah sa...

Grattis Oliwer!

Elin, Albin & Ellas mamma sa...

Stort grattis Oliwer :)

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Stooort grattis Oliwer:D hoppas du får MASSA paket!

Stina sa...

Wow!!! Grattis Oliwer!!!

Jag vill läsa om förlossningen så klart!!!

Kram Stina

Anonym sa...

Grattis i efterskott till Oliwer!!!

Och jag vill jättegärna läsa ju!

donken sa...

oooow... :)
blir du en fortsatt pojkmamma tror du? eller tror du att det är en annan sorts föl i magen denna gången?
Själv börjar jag tröttna på alla som frågar om man kollat upp könet.. så ta det nu på rätt sätt. det mamman själv tror, brukar ju va rätt. (förutom min mamma på mig, för isf skulle jag vart en kille..)

hemofer läste jag om nånstans att det är bättre för magen, ska nog börja med det istället. varför kan de inte rekommendera det från början..? tycker dt verkar som många som haft problem med niferex ju.

hur var det nu med folsyrepillerna, ska man ha slutat med dem, eller när ska man sluta?
hört massa olika, och har inte BM besök förrän 28 oktober.
(när ska du dit?) pöss

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea