tisdag 31 augusti 2010

Min sista lediga dag

Upplagd av Amy kl. 08:00
Ja som rubriken lyder så är detta min sista lediga dag. Imorgon är det åter skola för mig och dagmamma för barnen. Känns inte alls särskilt kul att lämna iväg mina små barn. Önskar jag kunde plugga hemifrån och få ha mina små hjärtan här.
Men det kommer säkert bli kul när man väl kommer till skolan. Eftersom att jag vart hemma i ett år nu så är det ju en ny klass med okända människor så lite nervöst är det allt.

Hoppas jag kommer tycka det känns kul och gå bra trots mycket att göra utanför skolan.

Det är ju en nackdel när David jobbar så mycket som han gör. Hämtning, middag och kvällsrutiner ligger ju helt i mina händer och även lördagar. Så det blir till att vara effektiv den tiden man får till sina studier.
Men jag klarade ju mig ganska bra förra terminen så det ska väl gå även denna med lite vilja :).

Frågan är vad man ska hitta på idag? Sista dagen som mammaledig (bara fram till feb men ändå) . Inte en aning faktiskt. Men vädret utanför är strålande fint så en tur ute skulle sitta fint :).

I eftermiddag blir det Öppna förskolan, då de har nervarvning med pannkakasmiddag. Min fina svärmor följer med också :D

Nu är det frukosttime här! Ha en toppen dag.

2 kommentarer:

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Sjukt skönt äre men fattar inte hur vi lyckas 2 ggr i rad att flytta under graviditeten xD haha..men ja då äre då man har hittat det man har sökt fast man har sökt innan man blev med barn osv ^^

Ah okej, men jag hoppas att ni hittar på något skoj idag ^^

Stina sa...

Ja men precis så har jag det! Det är jättesvårt att lyfta Bella från golvet och att komma upp själv från golvet är ju... Inte så roligt...

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea