onsdag 25 augusti 2010

Ensam då pojkarna är hos dagmamman

Upplagd av Amy kl. 14:37
Vi lyckades hitta en lucka i vattenfallet som är här utanför förut. Satte Elliot i bärsjalen och Oliwer på sin cykel och sprang iväg. Lyckades väl klara oss ifrån hällregnet på vägen dit iaf men på vägen hem blev jag duschad.

Väl hemma har jag städat en massa så nu börjar det bli fint :D. Det jobbiga är bara att ryggen gör så ont när jag anstränger mig så här med för mycket rörelser upp och ned, hit och dit.
Så nu sitter jag här i soffan och har skit ont i ryggen igen. Ja det är inte lätt att vara gravid alltid.

Om 1 h ska jag gå och hämta barnen, hoppas att jag slipper duscha då ;). Det har verkligen regnat konstant sen jag kom hem. Galet.
Pratade med dagmamman förut och både Oliwer och Elliot var nöjda där borta :D. Känns skönt för nu är det bara en vecka kvar tills allvaret börjar och dom är där "på riktigt".

Nä nu har ryggen fått vila en stund så nu ska jag se om jag kan hinna lite till innan jag ska gå.

2 kommentarer:

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Förstår det, men snart får du känna typ såna där rörelser ^^,
Minns du i vilka veckor du kände dina pojkars rörelser och det ? ^^

Anonym sa...

Uffa, ryggont. Är där också. Blir mååånga pauser i städningen!

Jag har ett år kvar av min sjuksköterskeutbildning så jag lär väl vara färdig om sisådär 2½ - 3 år om allt går som det ska :-)

Ser INTE fram emot helgerna. Tänker i princip bara jobba ett år för att kunna plugga vidare sen! Är jättesugen på att bli barnmorska!

Var det du som frågade om min mamma var tandläkare? Hon är tandsköterska och har stenkoll på hela familjens tänder :-)

Kram Stina

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea