lördag 14 augusti 2010

Veckorna rullar på!

Upplagd av Amy kl. 19:43

Ja nu är jag redan i vecka 15... Helt sjukt vad fort det ändå går! Snart är det UL och strax efter det har jag redan gått halva tiden.
Jag längtar tills man kan känna sparkar, det blir så mycket mer verkligt då.

Idag har vi inte gjort särskilt mycket. Oliwer har lekt ute på vår lekplats medan jag har städat lite och Elliot sov.
Mycket mer har jag inte orkat för min rygg har gjort jätte ont idag efter jobbet! Bra start... Men det är väl bara att stå ut antar jag. Jobba måste jag ju varken jag vill eller inte.
Nu ska vi strax äta pizza och efter det blir det vila vila vila ryggen i soffan inför ännu en dag på jobbet imon.

11 kommentarer:

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Så lite så och tackar ^^, hihi..

Aaah..ja men dom där "start" veckorna kommer gå så fort, haha..när fick ni reda på att ni var gravid då? :)
Ursäkta att jag klampar mig på men det är kul att ja snacka med andra föräldkrar osv :K

Btw..din blogg är intressant så den kommer jag att följa! ^^

Sandrah sa...

Ja shit det går verkligen fort.. för alla andra än en själv när man är gravid tycker jag!

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Ja det håller jag med dig om! :)
Ah då förstår jag, höhö..näe vårat var icke planerat men efter massa om och men så bestämde vi att behålla lillebror i magen tillslut :) hihi..

Har ni funderat ut några namn än då? :) hihi..

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Tack så mycket! ^^, Kvaliten duger i krig ;D haha..

Ja det var riktigt mysigt och kul att träffa andra lite igen :)

emelie sa...

Det är dom! :)

Sandra sa...

Ja eller hur? Haha :)
Men, ska ni ha en liten bebis? :) GRATTIS, det hade jag helmissat, haha! :P

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Tack för dig gissningar ^^,

Linnea sa...

Han klättrar som en tok i myggnätet :P
Så nu kan vi inte ha det längre, för alla flugor tar sig i då det blivit små hål efter hans klor!

Åh vad roligt med ett tredje litet troll!! :D

Hannele - snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Oja sånt behövs ibland, hihi :)

malin sa...

hai hai skulle du kunna rörsta på mig i en tävling som jag e med i ? jag e nr 3, alla som rösta länkar jag i min blogg vid avslutad tävling :)

Stina sa...

Tiden går så fort nu - är det för att man har barna tt hålla koll på? Förra graviditeten gick ju så sakta.

Hoppas det går lika fort i slutet :-)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea