onsdag 11 augusti 2010

Hemma igen

Upplagd av Amy kl. 10:45
Idag gick vi hemifrån tidigt, 7.30. Oliwer skulle nämnligen till tandläkaren! Innan vi gick dit så lämnade vi Elliot hos dagmamman. Det gick jätte bra att lämna. Han gick in och ville bli buren av Eva direkt och sen så vinkade han och vi gick.
Oliwer var jätte duktig hos tandläkaren och gapades stort. Han har fått alla sina tänder så allt var frid och fröjd. Efteråt fick han välja en liten sak i deras leksakslåda. Det var inte lätt att välja inte... Stod där ett ganska bra tag men tillslut så blev det en röd bil.
Oliwer fick även tandborthuvuden med "cars" på till eltandborsten. Så han är en mycket nöjd kille.

Sen gick vi tillbaka och hämtade Elliot som hade haft det jätte bra. Inget ledset alls.

Dock är min lilla Elliot lite snorig idag och han somnade som en stock i vagnen redan 9.45, inte likt honom alls. Hoppas inte han blir sjuk!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh fy, tandläkare ger mig ångest!
Jag har inte varit där på 8 år (pga av felbehandling som gjorde sjuuukt ont) och känner att jag har flera hål i tänderna som kommit nu. Jag borde alltså gå dit snart, men det är ju en penningafråga ocskå...

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea