torsdag 5 augusti 2010

Liseberg

Upplagd av Amy kl. 22:23
Idag åkte jag, barnen, Linnea och Annie in till stan där vi möte upp min syster Rebecka. Tillsammans gick vi till Liseberg för att låta barnen åka lite och se på kaninernas egna show.
Rebeckas kompis är kanin så efter showen fick vi komma in bakom scenen där Oliwer fick en privat kanin att leka med :D. Gissa om han var överlycklig efteråt. En egen kanin som bara brydde sig om honom haha.

En mycket lyckad dag med trevligt sällskap. När vi kom hem så var nog alla tre barnen helt slut för dom var sååå uppspelta på vägen hem, skrattade åt allt. Det kallas väl övertrött..

Här kommer lite härliga bilder från dagen!


Oliwer och Annie åker Ponnykarusellen


Oliwer åker små grodorna och farfars bilarna


Oliwers "egna" kanin :)


Våra trötta men glada små älsklingar på vägen hem!

5 kommentarer:

Martina sa...

Ser ut som ni haft en underbar dag! och vad roligt att Oliwer fick en "egen" kanin, ser ut som en superhjälte också..

Usch va stora dina barn håller på att bli, det är ju skrämmande! :)

David Nyrén sa...

Härlig dag :) Oliwer ser ju skitbusig ut på sista kortet :D

Sandrah sa...

Kul :D

Linnea sa...

Vad lyckliga jag och Annie ser ut:-S haha Vi var lyckliga iallafall:-D

-fam bus- sa...

Åååh vilken mysig dag ni ser ut att ha haft :)

Oj, förlåt!!! Ja, den menade jag... Tänkte på vår gamla vagn tror jag. Hehe Emma ljunga
Precis, där ska vi göra detta 3d nu, förra gången fick vi åka ner till malmö då de inte hade 3d där...

Kram

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea