onsdag 18 augusti 2010

Glassbilen!

Upplagd av Amy kl. 08:12

Oliwer med sin nyinköpta "favorit hallon"
och min gamla favorit pralin!


När jag var liten så fanns det en glass som hette Pralin. Jag tyckte den var jätte god och fin med alla färgglada små strössel på.
Men den försvann från deras sortiment!

Igår kom glassbilen hit och Oliwer sprang ut helt överlycklig. Den stannar ju precis utanför vår dörr så det är lyxigt det ;).

Såg iaf att pralin kommit tillbaka fast i nytt namn! Självklart köptes denna :D. Och den är lika god idag fast ev. lite mer hallonsmak på själva glassen.
Men jag är nöjd och det är definitivt Oliwer med. Det var en överlycklig kille som bar in sina glassar för att sedan äta upp en :D.
Tänk att så lite kan göra en liten glad!

1 kommentarer:

Sandra sa...

Åhhh, så den smakar likadant? Jag har varit sugen på en Pralinglass i flera år! Du gjorde min dag!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea