fredag 6 augusti 2010

En bra 3 års present

Upplagd av Amy kl. 07:51

Var på IKEA förra veckan och såg alla deras nyheter på barnavdelningen. Dels hade dom fått in en massa frukter/grönsaker, smörgåspålägg i tyg jätte fint. En bondgård med djur, traktor och staket och massa skoj i tyg det med.
Dem kan nog båda mina barn ha riktigt skoj med. Dom har ju idag en kundvagn med mat i som dom tycker är jätte skoj och även en kundkorg.

Men det som var riktigt kul som jag tror Oliwer kan tycka är kul att få i 3 års present var deras husdjurs leksaker.


Man väljer en hund...
Till den köper man olika kläder (fanns väl 5 olika klädslar att välja på).
Det finns hundmat att köpa och självklart en hundmatskål till den.
Den finns en liggkorg att köpa så att hunden har någonstans att sova på natten. Sen måste man ju självklart ha transportburen till hunden så att den kan åka med i bilen :).

Hunden måste ju även göras fin och till det har man en beautybag med diverse borstar och grejer i.
Ibland blir ju hunden sjuk och då kan det vara bra att köpa den tillhörande veterinärväskan!!
Och även detta är ju i tyg :)

Visst låter det lite kul ändå? jag skulle nog älska detta när jag var liten!
Lägger en direkt länk till alla hundar med tillbehör här för det blir så många bilder annars ;)

4 kommentarer:

Sandrah sa...

åhh lät som skitbra present juh!!

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Super bra present!:D

Stina sa...

Wow! Det var ju verkligen en bra nyhet!!! JAg hade också älskat den...

13 hela veckor idag!!! Tiden går fort fort!

Kram Stina

Sandra sa...

Vad sött! Detta har jag helt missat! :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea